Aktuális akcióink

Látogató számláló

0
0
7
1
9
3
5

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Hírek

Szerviz tippek

2021.08.16 09:55
Szerviz tippek

  1. tipp - Factory Reset

„Factory Reset", azaz a gyári visszaállítás lesz. Ez több szoftveres problémát is orvosolhat, így mielőtt szervizbe vinnénk az óránkat, érdemes először ezzel próbálkozni.

A Factory Reset opciót úgy érjük el, hogy az óránk szinkronizálásának befejeztével, a FlowSync szoftveren belül a fogaskerék ikonra, majd a következő megnyíló ablakban a "FACTORY RESET" feliratra kattintunk. Ezután a szoftver megfogja tőlünk kérdezni, biztos szeretnénk-e minden adatot törölni a készülékünkből, és elvégezzük-e a reset-et. Ezután csak kattintsunk a Yes szócskára és a Resetelés elkezdődik. Várjuk meg, míg a folyamat végén a szoftver kiírja, hogy "Factory reset done." Ezután húzzuk ki, majd csatlakoztassuk újra számítógépünkhöz az óránkat, jelentkezzünk be a Flow fiókunkba, majd a szinkronizálás végeztével újra edzésre kész vagyunk!

 

  1. tipp - Töltés hálózatról és Power Bank-ról

A másik módja a töltésnek mikor Power Bank-ot vagy AC-DC adaptert használunk a töltésre. Erre a legtöbb általános mobiltelefontöltő használható, ám néhány részletre oda kell figyelni az adapteren.

Ezen követelményeknek kell megfelelnie mind a külső akkumulátornak, mind a hálózati adapternek: Output 5Vdc 0.5A - 2A max és a következő jelzések, feliratok közül legalább az egyiknek szerepelnie kell rajta: "LPS", "Limited Power Supply", "UL listed". A Samsung töltők meghibásodást okozhatnak az óra elektronikájában, hiszen ezen adapterek többsége képes a gyorstöltésre is, amit az órák nem képesek kezelni.

Amennyiben nem vagyunk biztosak az adatok egyezésében, úgy inkább maradjunk a számítógépről való USB töltésnél.

  1. tipp - A négy gombos újraindítás

A legtöbb POLAR órát egyszerűen, az elem kivétele nélkül is újra tudjuk indítani. Ezt a négy sarokban lévő gomb (BACK, LIGHT, UP, DOWN) egyszerre való nyomvatartásával érhetjük el. Ha az óránk esetleg lefagyna, nem reagálna, ezzel a módszerrel könnyedén újraindíthatjuk azt, anélkül, hogy szervizbe kellene vinnünk.

 

  1. tipp - Az óránk és a telefonunk újra párosítása, 11 lépésben
  2. Telefonján jelentkezzen ki a Polar Flow applikációból, majd zárja be és törölje.
  3. Amennyiben az óra a Bluetooth eszközöknél párosítva van, kérjük felejtesse el az óra párosítását a Bluetooth kapcsolatoknál.
  4. Kapcsolja ki a Bluetooth-t
  5. Indítsa újra a telefonját.
  6. Töltse le újra az alkalmazást, de ne indítsa még el.
  7. Csatlakoztassa az órát a számítógéphez, hagyja míg végigszinkronizál majd végezzen egy Factory Reset-et rajta. (A FlowSync ablakon a jobb alsó sarokban a fogaskerék ikonra kattintva, majd a megnyíló lapon a FACTORY RESET felirtra kattintva teheti meg.)
  8. A Factory Reset után, válassza le, majd csatlakoztassa újra az órát a számítógéphez, s lépjen be a profiljába, majd szinkronizáljon.
  9. Kapcsolja be a Bluetooth-t, de ott ne kapcsolja össze az órát a telefonnal.
  10. Indítsa el a POLAR FLOW applikációt, jelentkezzen be, majd az órán a bal alsó gombot nyomva tartva várjon, míg a telefon és az óra megtalálja egymást.
  11. Írja be a számsort, amit az óra kiír a telefonjába és szinkronizáljon.
  12. Ha szeretné az okos értesítéseket megkapni, a szinkronizálás után, a Devices menüpont alatt kapcsolja be a Phone Notifications-t, lépjen ki a Devices menüből, majd szinkronizáljon ismét.